2015/02/04

|美容.療程試做|「我要做美腿娃娃」-Elyze脂肪美學專家療程

對於好多女人黎講「你覺得自己肥唔肥?」呢個問題,
我相信問10個差不多有9個半都會答「肥」!對吧?!
就算你是「皮包骨」的都總會為自己找個「肥」的落腳點XDXD
而Nic正正是呢種人,
個子不高的我,體重39kg,
按體重黎講,好多人都會話我瘦……
不過…我絕對唔覺,心裡總是想「如果手臂可以再瘦d、小腿可以再幼d就好啦……」
可是每次說出心裡話時,都會挨罵「你仲減?!升上天架啦~你仲有咩地方減啊?!」
、又或者說「你果d係肌肉黎架,無得減架啦」
靜雞雞跟大家說唷~
其實Nic的小腿&手臂「都幾大隻」架,
只不過平日識得就下角度遮遮掩掩,
大家先唔多覺je~
如果可以的話,能減的,我都想再減d,
尤其係對腳,礙於身高問題,長腿真係無我份,
但點都想個比例好d!
細個既時候試過節食減肥,(哈哈~細個真係蠢XDXD!)
唔食野只會令身體變差,
至於我的小腿會變瘦嗎?!可以說是完全無幫助。

近幾年,試過重點地在小腿位置用一d有助燃燒脂肪的cream、
有firming作用的body spray、
或者幫助血液循環的lotion等等,
不知甚麼原因,總之成效很低!

而做運動似乎令問題更嚴重,
好似更加大隻、肌肉更大舊……(我真想哭呢)
久而久之,我都本著放棄的心態去面對這個問題,
任由唔知係「肌肉」定「脂肪」陪住自己XDXD

不過最近收到Elyze PR的邀請,
令我再從新燃起「減走脂肪」的念頭,
加上上網做過research,
睇返黎既評語都幾正面,
既然自己都搞唔掂~
不如真係試下交俾Elyze啦,
稱得上「脂肪美學專家」我都相信一定有佢過人之處既!
於是膽粗粗接受試做!


WOW~Nic第一次上來位於金鐘太古廣場2座的分店!
一出電梯就已經見到一個好有氣派的reception!
而接待處亦的空間好寬敞呢~
感覺自己好似去左酒店的會所一樣!


梳化及四周佈置令人感到很舒適,
當Nic走到埋去坐既時候,
茶水姐姐以非常親切的笑容及聲線問我飲咩茶,
薄荷茶、紅棗茶、earl grey…等等,


30秒左右
熱茶立即送到,旁邊更有熱毛巾抹手
超貼心呢!


稍等一會,填好基本問卷,飲啖茶,
就已經有治療師出來帶我到consult房間!
整個過程只需要幾分鐘,很有效率!


哈哈~行到consult房間的門口啦!
外面寫著呢句「making someone irresistible」
感覺幾有意思!


打開房門的時候,
感覺幾安全舒適,而且很乾淨!


開始進行療程之前,
先要換衣服!
Elyze已經為每位客人準備好紙內衣褲、拖鞋及棉袍,
我要換衫啦!不要偷看呢XDXD


換好衣服就要開始接受一共3part的療程
「個人健康指數及脂肪分析」、
「RF Circulation活化循環療程」及
「SmoothShape 緊緻曲線激光療程」
希望真的可以幫我處理到最難減既部位啦!
HERE WE GO!

首先做「個人健康指數及脂肪分析」


要做個人健康指數及脂肪分析,
就係靠我眼前呢部Inbody儀器
這部儀器真係好強,
只要雙手及腳底觸及到金屬位置,
就可以測量到我地身體的水份、脂肪、肌肉、骨骼的分佈及比例。
心情好緊張呢,
好想立即知道分析結果!


嘻嘻!!!真係好快~我既分析表話咁快就PRINT左出來,
上面好詳細列明我的身體健康指標!


OMG!
我不是眼花嗎?!
我的測試似乎不太正常,對吧!
差不多全部也是在UNDER水平(我自己見到也有點滴汗)
不過治療師並沒有因為我的奇怪情況而嚇到,
反而跟據數據慢慢分析我的身體狀況!
她告訴我,雖然整體上我的脂肪、肌肉數據是屬於偏瘦,
可是Elyze除左照顧脂肪問題,
其實身形比例亦很重視!
整體要勻稱先叫美!
如果按我的脂肪分佈比例來說,
下半身真的比較多!

大概是因為以前經常坐在office工作的關係,
脂肪最容易積聚,
而Nic最要改善的地方「就是小腿」!
她解釋說,因為小腿位置有一舊很硬橙皮脂肪積聚,
肉眼看上去,就會令人覺得小腿不夠平、直及幼!
嘩!那一刻我完全覺得Elyze的治療師是神啊!
小腿真是我最在意的地方!


完成分析後,
決定好要重點改善的位置,
就要拍下療程前的照片,
以作紀錄!

然後「SmoothShape 緊緻曲線激光療程」正式開始!


你看我的樣子,係唔係好緊張呢XDXD
治療師話,其實NicNic雙腿之所以減極都減唔到,
唔係關肌肉問題,
她話如果係好結實的肌肉,
正常「meet」落去應該係唔會「meet」得出肉,
原來我果d舊野叫做橙皮脂肪,
形成主因有可能係血液循環唔好,
穿得多高跟鞋亦係其中原因之一!
令到脂肪排唔走,仲一直堆積在小腿入面,
漸漸變成一舊硬野,
亦令下半身出現水腫情況,
容易抽筋、腳冰冷問題。
聽完治療師咁講~真係立即解開我多年「不瘦腳之迷」XDXD

而SmoothShape 緊緻曲線激光療程就可以幫到我改善以上問題,
因為佢利用左「激光、光學、滾輪及真空吸啜」四大尖端技術,
重組脂肪的排列密度,塑造緊緻線條。
佢既915nm激光波長能深入皮下15mm,
醫學實證能針對性導向難減部位的脂肪細胞;
而光學技術則有效強化細胞滲透性,提升血液循環,
刺激纖維母細胞增生,提升肌膚緊致度;
機頭更設有滾輪裝置,
透過按摩排走脂肪酸及液態廢物。

都係唔好講咁多,
快D做啦!

(為了保障Elyze的技術秘密,
SmoothShape 儀器我不便公開俾大家睇,
希望大家見諒)


雖然相無得睇,
但我都好想同大家分享下,做的過程&感受!
治療師在我最不平復的小腿位置重點落機,
做的時候我覺得自己好似俾個吸塵機,
不停在小腿位置來回吸啊吸啊XDXD
推的時候會有少少「痺痺地」痛既感覺,不過係正常!
想要有美腿,捱少少苦,
絕對值得!
推完一邊立即紅晒!


治療師做完之後,
叫我立即做2個小測試。
第一就係先屈起小腿貼近大腿位置,
第二就係要試下摸一摸自己隻腳,
WOW~感覺真係變得好柔軟,
而且亦都緊緻平復好多,
屈起隻腳時唔會好似之前咁硬,
無野頂住自己,好正啊!
另外,因為滾輪有吸走死皮功能,
小腿肌膚亦同時變得好滑淨!

最後,就係「RF Circulation活化循環療程 」


做完塑形,推靚左雙小腿之後,
就開始做埋最後呢PART活化循環療程啦!

治療師先在小腿上塗勻油,
然後利用射頻槍在上面不停打圈,
熱力便不停由小腿入面滲出來!
感覺很神奇!
原來呢個係Elyze的專利科技,
能將單極射頻深入皮下20mm,
再令真皮層產生45°C熱力,
 有效提升循環效率,同時緊緻去紋,加快排脂速度!


做完之後,治療師更為我輕按小腿,
按摩一下治療位置,
全個人的血液循環好似非常好咁,
感覺好似俾人通左一次淋巴~
真係好爽好舒服XDXD
估唔到第一次做身體的TREATMENT,
就有一個咁好回憶!


終於完成啦!
好心急想知道成效如何……
係唔係真係可以立即見到成果!

登登登!
我覺得成對腳果然比之前直左,
側面睇果舊肌肉亦都平左呢!
跟左我咁多年的朋友,
真係可以送得走佢!好正啊!


俾多次BEFORE & AFTER大家睇下先
雖然做完之後,小腿位置有d 紅紅地,
但真係做一次就已經有咁明顯既效果!
好想可以keep住做多幾次呢!


完成晒所有療程之後,
治療師會安排我地坐在呢度休息一陣,

望住個咁靚既環境,
身心都好舒暢!

最surprise係佢地做完之後,
無即刻趕我地走,
而且仲會準備埋tea & cupcake俾我地!
wah~呢個服務真係無得頂!
十個讚啊!

分享左咁耐,
成篇blog一直提住既治療師就係佢啦^^
charlie真係好好!
分析詳盡又細心,
成個過程不斷問我身體情況,
叫我如果太痛有唔舒服就要出聲,
好照顧每位客人的需要
令我對成個療程充滿信心!


好啦~做完之後第2日,
即使係冬天我都已經急不及待,
要showshow成果XDXD
原來不用靠美圖秀秀
也可以做到「美腿娃娃」!

P.S.
如果大家也有很在意的地方,
不妨親身感受一下Elyze脂肪美學專家療程威力啦!



沒有留言:

張貼留言